VUXNA MÄNNISKOR

Kvinnor som män, jag har svårt för båda könen, det kanske därför jag dras mellan stilarna. Som många vet så har jag ofta fått lida för vad andra killar har gjort, eller för vad andra färgade killar har gjort. Och ofta kommer det fram främmande folk och vill ge mig tips och råd på olika saker, för några månader sen kom det fram en tjej som frågade vad jag hade för avsikter med henne kompis, som jag då bara träffat en gång för flera år sedan. Jag har oftast inga avsikter om jag inte är helt säkert från början, iaf så blev det ju en grej av det där sen, och vad jag förstår så pratar ingen med den där tjejen som kom fram till mig längre. Iaf så sa hon väldigt öppet och oblygt att jag inte skulle knulla med hennes kompis och sedan dumpa henne, för jag gör tydligen sånt, eller hon var rätt bestämd fats jag stod framför henne och pratade med henne. Iaf träffade jag tjejen och vi hängde och hade det trevligt, förutom vissa mindre små socialt missanpassade grejer hon sa. Jag vet inte hur lång tid det tod innan vi sågs igen, men då hör hon av sig till mig, smäll packad och vill bli av med oskulden. Visst kan jag göra det, och visst ville jag också, men sen när jag vänder mig till henne för att jag mår dåligt och vill ha stöd, inte sex. Då blir jag dissad istället, hockey och öl är tydligen viktigare än att ens kompisar ska må bra. 
 
Jag får så lite lust att öppna dörren för folk som vill ha min tröst och närhet. Man får verkligen ingenting tillbaka i den här äckliga staden. Det här har jag aldrig sagt förut, men det är någo jag funderat på i ganska många år. Och något som har börjat kännas nu, pundarna och knarkarna i den här stan är fan bättre människor än ni vanliga zombies som inte kan tänka en enda tanke själv. det är nog fler som ställt upp och fått mig på bättre humör än de som knappt vågar ta kontakt pga av hur rädda de är för det som är annorlunda.
 
Och det här säger jag till alla er indie skellefteåbor som snackat om mig hela mitt liv jag bott här, ni som är kompisar med sara almström osv, ja ni som inte vågar säga vilka ni är alltså. Sluta älta något som hände när vi var småbarn, era jävla småbarn! om ni tog er den lilla tid det tog att lära känna folket ni snackar om, så kanske ni hade utvecklat något som heter, jag vet inte kanske distans ? om ni inte märkt det så är detta skellefteå, allt ni gör kommer också ut, och vad jag märkt så verkar folk faktiskt tröttnat på ert beteende, eller ni kanske bara sminkat er så det ser ut som att folk spöat på er. Nu är jag ju inget fan av våld, men ibland är det skönt när folk som verkligen förtjänar det får stryk.
 
Vad har jag lärt mig av det här ? om personen verkar smått utvecklingsstörd i sin sociala förmåga, SPRING!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon kanske var rädd om sin vän.

2012-09-17 @ 11:24:34
Postat av: Anonym

men du har rätt, till viss del

Svar: klart hon var rädd om sin vän, problemet är bara att man inte kan gå fram till en främmande människa på krogen och säga sånt, speciellt när det senare kommer fram att de två inte vill veta av varandra och att sånna här situationer tydligen hänt fler gånger.
och alla som dissar sina vänner för hockey och öl är dumma i huvudet.
kenny gorgoroth

2012-09-17 @ 11:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0