VÄNNER PÅ DISTANS

 
Det här med att vara vänner på distans är ganska fint. Och jag är så himla glad att jag har vänner som orkar slösa pengar och tid på att komma upp hit och hänga. Jag borde igentligen först och främst hälsa på i Umeå, men samtidigt har Malmö och Stockholm blivit en del nya intressanta resmål.
 
Nu är det faktiskt ett tag sedan jag var aktiv och bloggade någon gång i veckan. Jag vet inte om jag har tänkt börja om med det, men tänkte iaf försöka spendera mindre tid på tumblr och skriva de mer personliga grejerna här istället för på FB. Eftersom jag är ett design freak så har jag inte velat peta på min blogg för att den var så himla tråkig och ful.
 
Och begåvade vänner har jag också, Hannah Aexlsson som var här senast har tagit bilderna till mina nya header och många andra bilder som man kan se på DV.
 
Har varit otroligt dålig på att posta mina film och musiktips, så vi får helt enkelt se hur det går med det. Jag har vissa tips jag vill dela med mig av och som jag vill ska nå ut till de som läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0