DRAG



Jag har tänkt försöka bli mer rosa igen. Jag tror jag mår bättre när jag verkligen får freaka ur totalt. Och det känns som att Annabelle har varit borta för länge nu. Den diet jag går på nu funkar inte riktigt, det funkar inte att svimma lite överallt och paja glasögonen ännu mer. Men samtidigt så vill jag inte äta. En positiv grej är ju att jag kan ha endel av kläderna som jag knappt kunde komma i, för något år sedan. Men jag brukar aldrig kunna hålla mig smal särskilt länge. Jag suger på att träna. Piller och alkohol är ingen bra kombination i längden.
 
Något som dock förmodligen har hjälpt är ju att jag försöker sluta äta kött igen. Det känns faktiskt mycket lättare än första gången, frågan är bara om jag verkligen orkar satsa 100% på det.
 
För er som är nya eller glömt bort att jag var rosa en gång i tiden så finns det lite gamla bilder från den tiden. Då kommer ni också märka att jag är en kameleont. En person som ständigt måste känna något nytt eller annorlunda inom sig. Och om jag inte får utrycka mig i form av bilder när jag vill och behöver det, då kommer jag bara stänga in mig och aldrig bli en hel människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0