DRUNK GIRLS

Är ganska less just nu, less på vädret, klarar inte av att svälta och ha låg kroppstemp sammtidigt, måste klä på mig som om det vore vinter. Less på egoistiska människor som bara tar det dem vill ha och kastar iväg en efteråt. Att känna sig billig har jag väl gjort mer än en gång, men jag har aldrig brytt mig. Förän nu. Jag antar att jag gick med på samlag pga av hur jag mådde, dock trodde jag väl att personerna skulle visa lite känslor efteråt. Och det handlar nog om vilka personerna är. 
 
Jag hade tänkt posta lite nyare bilder men nu sket sig allt totalt och jag sitter hos jocke och försöker lugna ner mig. Det är liksom så fel, med samtidigt rätt som det kan bli. här talar vi inte känslor. Och det skulle kännas konstigt. Jocke är en underbar vän, men kanske inte den jag söker mig till när jag mår dåligt, men tyvärr så var han den enda som kunde unna sig lite tid, jag antar att han inte ska se på hockeyn.
 
Innan jag gick så proppade jag väskan full med piller, som det känns nu känns det alltid innan jag bryter ihop, jag vet dock inte om jag vill göra det på tom mage. Jag har aldrig fått ut så speciellt mycket av att skära mig, därför gör jag det aldrig. Men de känslorna brukar alltid komma tillbaka när jag mår såhär, tankarna kring att hoppa från broar eller ner i en vattentank lockar också. Jockes balkongdörr är öppen, det hade varit så enkelt att hoppa med huvudet först och bryta nacken eller något.
 
Det jag behöver är kärlek, en mogen flickvän som vågar ta för sig, som vågar tänka själv och inte gör precis som alla andra gör. Jag behöver inga sådana människor i mitt liv alls, det är för det mesta de clownerna som förstör för mig också. Jag vet inte vart det kommer ifrån, att jag lyckas släppa in dem i mitt liv. Jag tror det är för att dem alltid kommer till mig och vill ha något. Men går som inte att börja neka folk inträde till mitt liv, det skulle jag aldrig göra.
 
Om ni undrar varför jag inte nämnt något om efs är det nog för att jag raderat ut efs ur mitt liv nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0